Forum ACES Polska Strona Główna

Forum ACES Polska




FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Ze wzgl?du na atak botów automatyczna rejestracja na forum zostaje wy??czona. W celu utworzenia nowego konta prosz? o kontakt. pjak2 000 na o2 . pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Westland Whirlwind ESA
Autor Wiadomość
aquarius
ACE



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 338
Skąd: P?ock
Wysłany: 2016-12-20, 12:00   

Przepraszam - PRZEWODY. Naprawd? nie wiem jak mog?em u?y? tego s?owa na "k" :oops:
 
 
Piotrek B
ACE



Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 609
Skąd: P?ock
Wysłany: 2016-12-20, 12:04   

aquarius napisał/a:
Z t? d?ugo?ci? kabli to nie wiedzia?em. Jakie te kondensatory zastosowa? w razie czego?
Co do samego modelu to z tego co czytam, mo?e si? okaza?, ?e b?dzie nieregulaminowy - to ci?g?e "ulepszanie" regulaminu ESA jest troch? wnerwiaj?ce...


Chyba nie. Zmiana ma dotyczy? modeli WWI.
_________________
CoRe Admin
Nie bior? grawitacji na powa?nie.
 
 
aquarius
ACE



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 338
Skąd: P?ock
Wysłany: 2016-12-20, 12:22   

No w?a?nie teraz to doczyta?em :lol:
A propos - czy je?li kto? jest przeciwny "rygorystycznemu" sprawdzaniu modeli, to rozumiem, ?e z automatu te dwa pierwsze punkty si? znosz?? ?mieszne to jest :lol:
 
 
Ecik
ACE


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 913
Skąd: Wroc?aw
Wysłany: 2016-12-20, 13:02   

Rumie?ce przyj?te :mrgreen: . ?eby to mi by?o przedostatni raz. :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
aquarius
ACE



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 338
Skąd: P?ock
Wysłany: 2016-12-21, 08:06   

Zwa?y?em - to co na zdj?ciu ma 305 g. Do malowania zamówi?em farby Pactra. Trzeba b?dzie aerograf odkurzy?.
 
 
Ecik
ACE


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 913
Skąd: Wroc?aw
Wysłany: 2016-12-21, 10:38   

Uuu Panie, ci??ki co?. Dojdzie farba 0,5 kg b?dzie.
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
aquarius
ACE



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 338
Skąd: P?ock
Wysłany: 2017-01-06, 22:38   

Pospina?em ca?? elektronik?. I mam ma?y problem-mianowicie pod??czenie dwóch regli 3f. Pod??czenie przewodów zrobi?em na podstawie schematu z sieci, z jednego regla odpi??em mas?, ?eby si? bece nie dublowa?y. Sygna? z odbiornika chcia?em da? z dwóch ró?nych kana?ów (nie przez przwód Y), ?eby mie? mo?liwo?? ró?nicowania ci?gu. Zmiksowa?em do tego kana? gazu i kierunku i... za nic nie mog? tego ustawi? na radiu (spectrum Dx6i). Silniki chodz?, ale nie wiem jak ustawi? parametry miksera, ?eby chodzi?y jednakowo.
 
 
jantar87
ACE
Robert



Wiek: 33
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 227
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-01-06, 23:03   

Cze??, nie b?d? pyta? po co Ci ró?nicowe dzia?anie ci?gu, skoro i tak nie zd??ysz go u?y?,kiedy wyda Ci si? ?e jest to potrzebne :D
Je?eli chcesz mie? ró?nicowe to musisz operowa? dwoma dr??kami a nie mie? zmiksowane dwa kana?y pod jeden dr??ek, bo jak wtedy chcesz ró?nicowa? ci?g? Nie da si? jakby do?o?y? dzia?ania drugiego dr??ka "w trakcie", bo ju? ten kana? jest przyporz?dkowany pod przepustnice. Przynajmniej tak opisa?e?, ?e masz zmiksowany kierunek i przepustnice..
Ale dajmy na to, ?e masz na dwa dr??ki. To przyk?adowo, je?eli od kierunku dr??ek ma zakres wychylenia od ?rodka do lewej 100% i silnik nie pracuje na max, to zakres ten musisz zwi?kszy? ale podejrzewam, ?e wi?cej ni? 125% si? nie da. No jeszcze mo?na si? bawi? z ustawieniem dual rate, temat do sprawdzenia. Ale do tego jeszcze napewno Expo i ju? w ogóle b?dzie w ca?y ?wiat :shock:
_________________
Tylu l?dowa?, co startów.
FrSky Taranis X9D

Kamikadze Wroc?aw -- ACES
Aircombat Zawiercie -- ESA
 
 
aquarius
ACE



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 338
Skąd: P?ock
Wysłany: 2017-01-06, 23:18   

Ró?nicowe ustawienie obrotów silników ma dzia?a? jak trymer steru kierunku - do regulacji modelu, w przypadku, gdyby mimo wszystko by?a jaka? ró?nica w obrotach. (silniki i regle s? identyczne, ale z tego co wiem to nie gwarantuje identycznych obrotów).
Poza tym w trakcie wycinania cnc statecznik pionowy "zgubi?" symetryczny profil i boj? si?, ?e model mo?e troch? skr?ca? :???:
Z grubsza chodzi mi o to, ?eby dr??kiem gazu "wychyla?" jednakowo dwa regle, ale ?eby przy pomocy trymera kierunku mie? mo?liwo?? ustawienia zakresu wychyle? jednego z nich (tego domiksowanego w?a?nie). Problem w tym, ?e kierunek ma punkt 0 na ?rodku, no i teoretycznie mog? go przesun?? trymerem do jednej skrajnej pozycji,ale w takim ustawieniu domiksowany silnik startuje z du?ym opó?nieniem.

O ró?nicowaniu ci?gu w trakcie lotu te? my?la?em, ale takie rzeczy tylko dla fachowców :twisted: ( "Zurabatic Cartwheel")
 
 
jantar87
ACE
Robert



Wiek: 33
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 227
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-01-07, 00:18   

Hey, ci??ka sprawa, bo to nie przejdzie taki manewr. Co do lotu wzd?u? osi pod?u?nej, to jedynie lot testowy i ew. pó?niejsza korekta wychylenia silników. Ju? w zakr?cie b?dzie wida?, czy wyci?ga nos na zewn?trz zakr?tu (wyslizguje si? z zakr?tu) lub czy nadto go pog??bia w przeciwnym kierunku.
_________________
Tylu l?dowa?, co startów.
FrSky Taranis X9D

Kamikadze Wroc?aw -- ACES
Aircombat Zawiercie -- ESA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group