Forum ACES Polska Strona Główna

Forum ACES Polska




FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
ZAWODY ACES 17.09 przeszły do historii
Autor Wiadomość
karolwd
ACE
Se tak se latam



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 740
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-09-25, 10:07   

Zgadzam się z Papą Smerfem.

Nawiązując do mojego IŁa to na mnie też zrobił mega wrażenie :P
Co do jego wagi startowej to wynosiła ona 1169g gotowego do lotu. Minimalna waga modelu na 4ccm to 1100g. Energii zużywałem do walki około 1600mAh przy 6S. Pakiet 1800 6S lub 2200 6S w zupełności wystarczą na 8min.

Co do 0pkt. za lot to na ten temat jest już dyskusja międzynarodowa jak to traktować. Chociaż wg. mnie czy to słuszne czy nie itd to zapis jest jasny i tak go trzeba interpretować na chwilę obecną.
 
 
 
Ecik
ACE


Pomógł: 3 razy
Wiek: 51
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 870
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-09-26, 08:50   

Uuuu, to by była zmiana na podium i to najwyższa. Był w finale niedolot. Trzeba to zweryfikować. Sędzia pilota powinien o tym wiedzieć :!:
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
karolwd
ACE
Se tak se latam



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 740
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-09-26, 12:49   

Robimy mały wyłom w temacie ale cóż.

W regulaminie WWII !!! jest napisane "Każdy elektryczny zestaw musi być zdolny do odbycia minimalnie 450 sekund lotu na pełnym gazie w walce. (Pilot otrzymuję karę 0 dodatnich punktów za rundę jeżeli zostało odkryte, że używa zbyt dużej mocy.) ".
Czyli karę dostaje się pod warunkiem, że niedolatanie czasu wynikało z zastosowania napędu o mocy przekraczającej ograniczenia regulaminowe. Takie coś jest możliwe np. jeżeli do pomiarów ograniczymy obroty silnika na przełączniku a w walce będziemy latać na fulla.

Taka interpretacja jest o tyle uzasadniona, że dlaczego karać pilota za celowe wcześniejsze lądowanie w walce. Niczym się nie różni włożenie mniejszych pakietów a np. niedotankowanie spaliny żeby zmieścić się w wadze a to jeszcze nie różni się od tego, że nie ma przymusu w regulaminie walki do końca. Można wylądować wcześniej! Można wylądować pod byle pretekstem przed końcem walki poza strefą podnoszenia modeli i nikt nie może za to ukarać.

W zapisie chodziło o ograniczenie zapędów do oszukiwania i włączania nieregulaminowego turbo :P

UWAGA! Zapisu tego nie ma w regulaminie WWI!
 
 
 
Ecik
ACE


Pomógł: 3 razy
Wiek: 51
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 870
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-09-26, 20:49   

Masz zupełnie rację, ale przytyk miał dobić Wojtka :mrgreen: , a tu taki wykład, ale ważny i odsłaniający problematykę interpretacji regulaminu.
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
Wodzu
ACE


Wiek: 58
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 459
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-09-27, 14:09   

He,He jak zwykle najwięcej gadają Ci CO NIE LATAJĄ.
Andrzej Kowal od paru lat latał elektrycznym styropianem i jakoś nikogo to nie kłuło w oczy,bo nie stał na pudle.Co do niedolotu to dotychczas zdarzyło mi sie to tylko raz i powodem była tasiemka nawinięta na silnik-Alina i Karol mogą potwierdzić-i chyba to nie był lot finałowy.W regulaminie są wyszczególnione skrzydła styro kryte balsą i fornirem jako niedozwolone,ale laminatowe z formy to już mogą być jak i epp niczym nie pokryty.W myśl zasady co nie jest zabronione to jest dozwolone przerobiłem moją ESA na ACES.Myślę,że moim "postępkiem" wpłynąłem na rozwój ACES w Polsce,bo mam coraz więcej telefonów z zapytaniem o konstrukcję.Oczekuję stosownego odznaczenia od NC za propagację a nie słów krytyki i dołowania :twisted:
Pozdrawiam Wojtek.
_________________
Tylko trening czyni mistrza.
 
 
Ecik
ACE


Pomógł: 3 razy
Wiek: 51
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 870
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-09-27, 15:22   

A od kiedy chodzenie na skróty ma być wyróżniane. Zrób porządny model do jedynki, a nie epp hu we co :mrgreen: . Rozumiem skrzydła z epp, ale reszta w ognisko, chociaż nie, ekologia :idea: .
W następnym sezonie zrobię jedynkę do oczyszczania nieba od esy w ACES. :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
skidan
ACE



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 1088
Skąd: Iwiny k/Bolesławca
Wysłany: 2017-09-27, 19:53   

Ecik, trzymam cię za słowo. Chyba jesteś honorowym gentelmanem ?

A wracając do zawodów (świetnych z resztą) to pojawił się mały problem. Wszyscy zawodnicy, którzy latali na silnikach 2,5ccm proszenie są o zgłoszenie się do mnie telefonicznie lub napisanie stosownej informacji na forum w tym wątku.
Wszystkie karty diabli wzięli, a klasyfikację TopGun trzeba jakoś odtworzyć.
_________________
NC1 WW1 oraz NC1 WW2
Ex-NC1 ESA

Eskadra Kamikadze Wrocław
stopień: podpułkownik
odznaczenia: Srebrna i Bązowa Gwiazda, FW, AC, BAS2011, BAS2012, BAS2013, BAS2014, BAS2016, BAS2017, AW, ACV, AI, BAC2017, ANC
 
 
Ecik
ACE


Pomógł: 3 razy
Wiek: 51
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 870
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-09-28, 08:21   

Trzeba zgrylować organizatora, miały być trzymanie do wpisania.
Właśnie robię dwa kadłuby w tym jeden zaległy z laminatu stateczniki balso laminat do niszczenia epp i skrzydła z tego badziewia dla próby. :???:
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
Papa Smerf
ACE



Pomógł: 5 razy
Wiek: 57
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 953
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2017-09-29, 19:41   

skidan napisał/a:
...latali na silnikach 2,5ccm proszenie są o zgłoszenie się do mnie ... napisanie stosownej informacji na forum w tym wątku.,,,


Ja latałem na 2.5ccm Mig3u i Venom
Pozdrawiam
Tomek Śmigielski
_________________
aircombat - sposób na życie
 
 
skidan
ACE



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 1088
Skąd: Iwiny k/Bolesławca
Wysłany: 2017-09-29, 20:28   

Dzięki Generale.
Na szczęście tylko ty latałeś na 2,5 a reszta na 4 lub elektryki więc nie będzi dużo liczenia.
_________________
NC1 WW1 oraz NC1 WW2
Ex-NC1 ESA

Eskadra Kamikadze Wrocław
stopień: podpułkownik
odznaczenia: Srebrna i Bązowa Gwiazda, FW, AC, BAS2011, BAS2012, BAS2013, BAS2014, BAS2016, BAS2017, AW, ACV, AI, BAC2017, ANC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group