Forum ACES Polska Strona Główna

Forum ACES Polska




FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Bitwa o Poznań
Autor Wiadomość
ToChY
ACE



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 527
Skąd: Radom
Wysłany: 2008-07-11, 08:13   

Witam serdecznie,

To ja dorzucę parę zdjęć z zawodów:
:arrow: Zdjęcia WW2
:arrow: Zdjęcia WWI

Raport z akcji na tygodniu będzie...
_________________
Łukasz Toczewski,
"V Kolumna OTB"

Administrator Forum ACES Polska
www.modelarz.one.pl
 
 
Janek
ACE



Pomógł: 6 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1783
Skąd: wawa
Wysłany: 2008-07-11, 11:46   

Łukasz, Wy lataliście tym Tankiem na 3,5ccm? Bo jakoś nie kojarzę..
 
 
ToChY
ACE



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 527
Skąd: Radom
Wysłany: 2008-07-11, 14:55   

Lataliśmy....

Krzysiek
-> Ił-2 Sturmovik (O.S FX .25)

Andrzej
-> Supermarine Spitfire Mk IX (O.S LA .15)

Łukasz
-> (niefartownie) Supermarine Spiteful Mk XIV (O.S LA .15)
-> F4U-1D Corsair (O.S FX .25)

Z ciekawostki.... szykujemy się do wykonania laminatowego spitka.... model posłuży jako kopyto... co z tego wyjdzie zobaczymy pod koniec roku...
Ja z kolei zacznę agresywniej chyba latać....
_________________
Łukasz Toczewski,
"V Kolumna OTB"

Administrator Forum ACES Polska
www.modelarz.one.pl
 
 
Janek
ACE



Pomógł: 6 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1783
Skąd: wawa
Wysłany: 2008-07-11, 15:43   

Aha, moje pytanie stąd że na zdjęciu widziałem Tanka ale jakoś nie kojarzyłem go w powietrzu.

Spitfire jest ok, ale zróbcie też na następny sezon coś na pierwszą wojnę, bardzo fajnie się lata i więcej zabawy na wyjeździe.


pozdro
 
 
Maciej
Umiem już latać
.. ... .. ..



Wiek: 30
Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 26
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-07-11, 23:10   

czy mi się wydaje, czy cała pierwsza trójka startowała na OSach FX .25 ?
_________________

 
 
 
Janek
ACE



Pomógł: 6 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1783
Skąd: wawa
Wysłany: 2008-07-12, 09:18   

chyba tak... porażka stajni mvvs :)
 
 
Papa Smerf
ACE



Pomógł: 5 razy
Wiek: 57
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 952
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2008-07-12, 16:31   czwarty i piąty

Dzień Dobry.
A czwarty na WEBRA25GT a piąty na Magnum 25
Pozdrowienia
Tomek
_________________
aircombat - sposób na życie
 
 
Maciej
Umiem już latać
.. ... .. ..



Wiek: 30
Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 26
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-07-15, 02:32   

hmm.. nasuwają się pewne wnioski.

czy właściciele mogliby podać mniej-więcej osiągi swoich FXów?

moja czyipółka kręciła np wczoraj na niepolerowanym śmigle MA 9x4 17500 obr /min :twisted: , ale możliwe, że to zasługa wilgotnego powietrza
_________________

 
 
 
Janek
ACE



Pomógł: 6 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1783
Skąd: wawa
Wysłany: 2008-07-15, 10:32   

śmigło może i 'niepolerowane', ale reszta chyba nie do końca fabryczna :)

a na apc ile?
 
 
Maciej
Umiem już latać
.. ... .. ..



Wiek: 30
Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 26
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-07-15, 13:43   

Nie wiem ile na apc - nie używam, bo są za twarde. Potrafią się łamać przy lądowaniu no i miotają samolotem jak się zatrzymają pionowo. Możliwe, że na apc kręciłby więcej, ale po co ? piszę, że niepolerowane, bo sprawdiłem już, że przepolerowanie MA potrafi zwiększyć obroty maksymalne nawet o 500. (MA mają na sobie takie nierówności, byćmoże usuwając je zmniejsza się sprawnosć - tego nie sprawdzę, ale ktoś już kiedys się wymądrzał o turbulizatorach :P )

Ten akurat silnik jest najmocniejszym spośród moich 3 emvałów - pamiętam, że kijanka nie miała zbyt wielkich problemów żeby z nim wystartować praktycznie pionowo. Jest co prawda najbardziej dopracowany z całej trójki, ale wydaje mi się, że pozostałe dwa nigdy nie osiągną takiej mocy - coś jest w tym stwierdzeniu, że do mvvsa trzeba mieć szczęście i trafić dobrego..

co do 'fabryczności' silników - kiedyś już sam się o to oburzałem, ale ktoś pokazał mi, że w regulaminie na 2006 nie ma już wpisu o zakazie modyfikacji - w sumie to dobrze, bo po pierwsze i tak nie da się tego sprawdzić, a po drugie jak właściwie określić, czy silnik jest zmodyfikowany? zmiana ilości podkładek to już modyfikacja? zmiana łożysk? wymiana gaźnika na ten od starszego typu? poszerzanie i mała polerka niektórych rzeczy? granica jest zbyt płynna, bo jeden mógłby powiedzieć, że paliwo z nitrometanem to już rzesz niezalecana przez fabrykę, a drugi upierałby się, że modyfilacją jest dopiero rzeźbienie w metalu.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group