Forum ACES Polska Strona Główna

Forum ACES Polska




FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ToChY
2011-11-21, 22:34
Mustang P51D
Autor Wiadomość
Dj.
To jak sie tnie te taśmy?


Wiek: 57
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 81
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-21, 20:10   Mustang P51D

Witam, dzis otrzymałem elementy nowej konstrukcji od Marka : http://www.cyber-fly.pl/produkt-1718.html Zgodnie z tym co lubie czyli "wszystkie bebechy w środku" model klasy EPA, dopuszczony do zawodów ESA. Rozpietość ok 840mm, długość 700mm, masa myslę że wyjdzie ok. 380g. Model z przezroczystą kabina, nos wytloczony z tworzywa. W sumie zapowiada sie fajna maszynka. Wyposażenie: serwa 3Xtower pro 90, regulator jeti25A, silnik "Black" - oczywiscie 3F, pakiet 11,1V 1250mAh kokam...

Tak prezentuje sie na fotkach wstępnie złożony:



Komentarze mile widziane...

cdn...
_________________
Pozdrawiam, Jarek.
 
 
meteor
ACE



Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 188
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2011-01-21, 20:48   

To podpada pod paragraf :lol: Zdaje się że model ma być zrobiony z miękkich materiałów, a wytłoczki do takich nie należą.. :roll:
 
 
Dj.
To jak sie tnie te taśmy?


Wiek: 57
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 81
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-21, 21:04   

W takim razie model po kilku kraksach nasączony obficie CA to własciwie "twardy topór" do niszczenia przeciwnika :D
_________________
Pozdrawiam, Jarek.
 
 
meteor
ACE



Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 188
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2011-01-21, 21:29   

Taki mocno polepiony CA już nie chce latać, sprawdzałem :lol: Jestem ciekaw w jakim zrobisz go malowaniu.
 
 
Dj.
To jak sie tnie te taśmy?


Wiek: 57
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 81
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-22, 11:33   

meteor napisał/a:
Jestem ciekaw w jakim zrobisz go malowaniu.

Do pierwszego lotu kamuflaż" zimowy", jak sie sprawdzi w locie to jakos go napewno pomaluje :D

Prace postepuja. Serwa na miejscu, bowdeny i popychacze podłaczone. Byc może jutro oblot w "zimowym" kamuflazu :mrgreen:

Fotki wyprowadzenia napedu powierzchni sterowych i osadzenia serw:


Stosuje taki zdwojony naped bo łatwiej o korekte ustawienia obu połówek steru wysokosci



Serwo steru wysokosci



Szczegół wyprowadzenia napedu z kadłuba



Serwo lotki umieszczone w skrzydle, na górnej powierzchni. Dzieki temu jest mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia (serwa) przy lądowaniu...

Pierwszy oblot odbył sie dzisiaj, w sumie nie udany. Nic sie nie stało, model otrzymałem od producenta jako juz częsciowo sklejony. Wydawało mi sie, że ster wysokosci ma zbyt duży kąt dodatni, i taka była prawda. Lot odbył sie pod wiatr oczywiscie, a wiał dziś mocno. Niestety taki lot to walka z modelem, caly czas na zaciagnietej wysokosci. Wyladowałem bez strat. Wząłem nóż i wyciałem spore kliny pod sterem wysokości. Wkleiłem (mysle ze już dobrze)w/w ale na oblot bylo za pózno. Mam nadzieje, że jutro bedzie dobrze.
Fotki w "zimowym kamuflażu", jak bedzie juz OK. zabiore sie za malowanie:


wlot powietrza - chłodzenie regulatora




cdn.
_________________
Pozdrawiam, Jarek.
 
 
pelikan1500
Umiem już latać


Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-23, 22:17   

Jarek to MY modelarze jesteśmy od ZMUSZANIA NOWO POWSTAŁYCH PROJEKTÓW do PIĘKNEGO LATANIA . :twisted: i zawsze się NAM to udaje . :lol: .
Model bardzo fajnie się prezentuje.
 
 
Dj.
To jak sie tnie te taśmy?


Wiek: 57
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 81
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-23, 23:21   

pelikan1500 napisał/a:
zawsze się NAM to udaje .


Myslę że jutro na Osobowicach uda sie - bo w sumie są dwa uda, uda sie albo nie uda :D
_________________
Pozdrawiam, Jarek.
 
 
Dj.
To jak sie tnie te taśmy?


Wiek: 57
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 81
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-24, 16:43   

Mój model jeszcze w "zimowym kamuflażu", ale dziś po niezbędnych korektach poleciał jak po sznurku. Wlasnie przeglądam wzory malowania. Duzo tego, trudno sie na cos zdecydować. Uwagi co do korekt kątów zaklinowania steru wysokosci i ew zmian przekroju kadłuba przekazalem Markowi. Kolejne modele napewno bedą już od razu doskonałe.


cdn.
_________________
Pozdrawiam, Jarek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group