Forum ACES Polska Strona Główna

Forum ACES Polska




FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 

 Ogłoszenie 
Ze wzgl?du na atak botów automatyczna rejestracja na forum zostaje wy??czona. W celu utworzenia nowego konta prosz? o kontakt. pjak2 000 na o2 . pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Limit wagi
Autor Wiadomość
Japim
Administrator
Site Admin


Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 654
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-30, 12:26   Limit wagi

Czy przewidywane sa jakies ruchy na polu zwiekszenia dopuszczalnego limitu wagi - np dla modeli dwusilnikowych?
Chodze dookola Welkina juz drugi rok i majac na uwadze, ze nie zmieszcze sie w limicie 1700gr to nie chce mi sie nawet do niego zagladac. Gdyby limit dla dwusilnikowcow byl podniesiony np do 2000gr (nie mowie ze to dobry pomysl) to model moglby pojawic sie na zawodach. Z napedem 2 x 2.5cm3 lub 2 x elektryk (nie mowie tutaj o durnym zapisie 9" smigiel...) moznaby zrobic wolny, ale zwinny model ktory urozmaicilby flote. A tak niestety brakuje tych 100 - 150 gr.
_________________
Pozdrawiam
Przemek Jakubczak
[ Eskadra MAD DOGS ]
 
 
karolwd
ACE
Se tak se latam



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 747
Skąd: Wroc?aw
Wysłany: 2013-10-31, 07:39   

Raczej ruchów w t? stron? nie ma. Powiedzia? bym, ?e mog? pojawi? si? wr?cz przeciwne. Na t? chwil? planowane s? zmiany które maj? na celu zwi?kszenie ilo?ci modeli my?liwców czyli wszystkiego <4ccm.
Teraz mo?na sk?ada? propozycje zmian w regulaminie ale ja bym nie wró?y? pozytywnego odzew dla zwi?kszenia wagi.
 
 
 
Japim
Administrator
Site Admin


Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 654
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-02, 12:50   

Mi g?ównie chodzi?o o limit dla dwusilnikówek.
A mo?esz wyja?ni? o co chodzi z tym <4cm - bo nie rozumiem kontekstu.
_________________
Pozdrawiam
Przemek Jakubczak
[ Eskadra MAD DOGS ]
 
 
karolwd
ACE
Se tak se latam



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 747
Skąd: Wroc?aw
Wysłany: 2013-11-02, 22:41   

Wiem, ?e chodzi?o Ci o wielosilnikowe modele.
Co do tych 4ccm to chodzi o zwi?kszenie udzia?u w walkach modeli my?liwców czyli modeli o mniejszej pojemno?ci. W zabawie która w za?o?eniach mia?a my?liwskie walki powietrzne mamy aktualnie przera?aj?c? wi?kszo?? modeli bombowców które z zasady i uwarunkowa? regulaminu s? lepsze w pilota?u i nie tylko.
Jakie propozycje zostan? zg?oszone nie wiem jak tylko jakie? b?d? to na pewno Was poinformuj?.
 
 
 
Japim
Administrator
Site Admin


Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 654
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-03, 13:16   

karolwd napisał/a:
W zabawie która w za?o?eniach mia?a my?liwskie walki powietrzne mamy aktualnie przera?aj?c? wi?kszo?? modeli bombowców które z zasady i uwarunkowa? regulaminu s? lepsze w pilota?u i nie tylko.


No to widze, ze historia zatacza kolo (jak zwykle zreszta) - w cyklu prawie 7 letnim. Przykladem moze byc wypowiedz Tomka Smigielskiego z 2008 (wide temat o P62 a sprawa regulaminu - ten sam dzial, 6 tematow nizej), ze w jednym z pierwszych tlumaczen regulaminu na jezyk polski oryginalne slowo "warbird" zostalo przetlumaczone jako "mysliwiec" zamiast samolot bojowy. W pozniejszych regulaminach wlasnie po zmianie warbird na samolot bojowy powstala cala masa samolotow bombowych... A teraz widze ze tendencja jest w druga strone - czyzby celowosc/przypadkowo tlumaczenia bylo jednak pozytywne?

Kiedys bylo cos jeszcze o minimalnej mocy startowej (500kM) i karabinach skierowanych do przodu..., ale moze tylko mi sie wydaje.
_________________
Pozdrawiam
Przemek Jakubczak
[ Eskadra MAD DOGS ]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group